Прочетен: 32956 Коментари: 83 Гласове:
Последна промяна: 04.11.2010 20:33
До 20-30 години българите вече няма да сме мнозинство в България. Този факт не е изненада за специалистите, обаче е усилено премълчаван и не се знае от широката общественост.
Днес /12.05.2010/ проф. Трендафил Митев, проф. Петър Иванов, зам.-председателят на ВМРО Костадин Костадинов и Искрен Веселинов дадоха пресконференция на която изнесоха малко по-оптимистични данни - имаме не 20, а 30 години още. И разбира се покрай истината изрекоха куп глупости как може да се справим с кризата. Били виновни вискоката смъртност, ниската култура, ниското качество на студентите в университетите, промяната на ценностната система...
Глупости, изричани за трупане на политически дивиденти.
Гореспоменатите неща не са причина за проблема, а следствие.
Вземете за пример кюрдите - споменатите вече проблеми са по-големи при тях и въпреки това процента им от населението в Турция нараства със същите темпове, с които нараства циганското население в България.
А при нарастването на процента на циганите в България се вижда ясен темп на удвояване след всяко преброяване:
1980 - 1% от населението на България.
1990 - 2.5% от населението на България.
2000 - 4.6% от населението на България.
2010 - 10% от населението на България.
Темповете на увеличаването на циганите и намаляването на българите остава същия - удвояване на всяко десетилетие. Което означава...
2020 - 20% от населението на България.
2030 - 40% от населението на България, което с 10-тина % турци и още 1-2% други малцинста, ще направи малцинствата мнозинство, а българите ще сме малцинство, а в преспектива след 2050-а ще станем едно доста екзотично изчезващо малцинство.
Някои върли националисти веднага ще скочат за две неща - защо не споменавам турците, а също и ще тръгнат да обвиняват циганите. И в двата случая няма да са прави.
Българските турци са много по-адаптирани в българското общаство и макар че имат по-висока раждаемост от българите, тя е със съвсем малък превес, през годините са си запазвали 10% от населението на България и нямат по-висок демографски потенциал от българите например.
А циганите не са виновни за това, че българите нямат деца.
Вижте тази примерна графика:
Нищо че в момента населението ни намалява с най-високите темпове в Европа, а и в Света, от дадената графика се вижда, че ако я нямаше циганската раждаемост населението на България щеше да се топи многократно по-бързо.
От графиката се вижда и как за 3 поколения може мнозинство от 90% да се стопи до малцинство.
Просто отидете в Сливен, Столипиново... и вижте по колко деца имат, вижте след това как познатите ви имат по 1, максимум 2 деца, а накрая си помислете прабаба ви колко деца е имала.
Демографски е изчислено, че фертилноста трябва да е 2.1 раждания на жена за да може един народ да продължи да има същите размери и след години. Това е минимума! Всичко надолу означава намаляване.
Следващия праг е 1.6 раждания на жена и ако се падне под този праг демографският срив става невъзвратим и се попада в спирала на намаляване на населението.
Българите в момента са доста под тази спирала - под 1.3 раждания на жена, а не могат да си го позволят. Японците например са със същата раждаемост, но там 99% от населението е етнически японци, а малцинствата не се различават много по раждаемост.
В България обаче и двете малцинства имат по-висока раждаемост от българите, като циганската раждаемост е в пъти по-висока.
Не помага и това, че младите българи бягат в чужбина с децата си.
Единствените, които могат да решат проблема са самите българи.
Ако всяко семейство има 3 вместо 1 дете тенденцията за намаляването на процента на българите ще се преустанови, а след 20-25 години, когато baby boom поколението стане във фертилна възраст и продължи практиката за тридетно семейство, можем да очакваме и край на спада на населението.
Това за жалост обаче няма да стане. Нито един от сегашните политици няма да направи стъпки в тази посока и то не защото има някаква конспирация срещу българите, ами просто защото са си политици, които мислят за рейтинги и знаят, че няма да си ги вдигнат ако карат хората да имат по 3 деца.
Също така и българина принципно си е свикнал да говори, а да не действа.
Перфектен пример в тази посока е прославеният Мартин Карбовски.
Много ми допадат повечето от статиите му и специално тези за ниската раждаемост и проблемите около нея. Обаче е станал вече на 40 години човека, не може вече да претендира, че е от "младите", а едно дете не е направил. Пък и да направи пак никаква полза. Всичко под 3 е недостатъчно, а не виждам много 20-30 годишни да искат по 3 деца.
А и сега е момента. Докато дойде време след 20-30 години хората от моето поколение да взимаме решенията в държавата, вече ще е прекалено късно.
Жалко за България - навърши успешно 13 века, но до 14-ти май няма да стигне.
"Деца не раждат гладните утроби,
ще се стопим до три синджира роби..."
P.S. За тези, които са толкова политически коректни, че не ги устройва думата циганин - може да си вземат от тук и да си заместват където трябва в текста със следните чуждици:
ром, роми, ромската, ромското, ромските, както и любимото ми - българи от ромски произход и/или индобългари.
В Пловдив
За банани си продадохте гъзъ
© Помпео дойде чак от САЩ да ни каже (оф...
12.05.2010 22:13
12.05.2010 22:54
Друг проблем е чистотата, за която всички се оплакват в България. Ами навсякъде се мърси - Германия, Франция, Испания също създават не по-малко и уличен и боклук като цяло. ПРОСТО ТАМ НЕ СЕ ЧИСТИ ОТ ЦИГАНИ КОИТО ЗАМИТАТ КОЛКОТО ДА СИ ВЗЕМАТ МИНИМАЛНАТА РАБОТНА ЗАПЛАТА!!!!
13.05.2010 00:39
------------------------------------------------------------------------------------
Екстраполацията (от лат. екстра- и полюс) е математически метод за намиране на нови стойности на търсена функция извън множеството известни нейни стойности. ...
13.05.2010 01:23
* Високата смъртност сред тях - заради лошата хигиена и неправилното хранене много от децата им умират млади. Болести като хепатита ги морят непрекъснато.
* Средната продължителност на живота им е 30-40 години, докато при нас е 65.
* Емиграция към ЕС - да и те мигрират. България е бедна дори по техните критерии.
* Имиграция от ЕС - въпреки, че много българи напускат държавата ни - има и ще има чужденци които идват тук. Също така съществува и огромен поток от родни гастербайтери, които непрекъснато пътуват от и към Европа и "объркват" сметките.
По тези причини, а и поради факта че сигурно 10% от новородените им изобщо не се регистрират (т.к. биват захвърляни по домове за сираци или продавани между клановете и на чужденци) - цифрите и цялата тази статистика са празни приказки.
Според мен, до 30 години ще сме си вдигнали стандарта достатъчно, за да могат младите да почнат да градят планове за бъдещето си и да създават семейства. Проблема че не го правят в момента е не само в тяхната несигурност, но и в тази на родителите им, приятелите им и всички около тях. Може да сме 20 години в преход, но сме от няколко години в ЕС, което все-още е повод за оптимизъм (т.е. че Брюксел ще ни вкара в правия път).
Ако банките смъкнат лихвите, правителството увеличи данъчните облекчения и се даде приоритет на младите (например да се облагодетелстват и работодатели при назначаване на хора под средна възраст) - можем да променим ситуацията.
Само че това би значело да се утежни ситуацията на пенсионерите, на банкерите и бизнесмените (които предпочитат пенсионери за жълти стотинки). Или по-точно да тръгнат срещу тези които ги и избират, и тези които лобират.
13.05.2010 02:21
13.05.2010 03:35
Грешиш.
Българите са най-бедните в цяла Европа, а не само, че не правят най-много деца ами правят най-малко.
Най-многобройни са семействата в две групи:
- на неграмотните и бедни слоеве /може да си беден, но като си с две висши ще съобразиш, че не можеш да храниш 5-6 деца/.
- на образованите и богати слоеве /хората, които имат достатъчно пари да издържат 3 и повече деца и го правят, дори и в България, а в развитите страни е практика/.
И тъй като българите в мнозинството си са що годе образовани, но за сметка на това най-бедни в Европа, а циганите са необразовани и дори по-бедни от българите се оказваме в това положение.
13.05.2010 06:50
13.05.2010 07:15
1. Социалната политика - тя пречи. Аз имам три деца и за нито едно от тях не съм искал, нито съм вземал социални плащания от държавата, нито майчински, нито бащински, нито еднократни, нито многократни помощи. Трябва да се мисли в посока намаляване на данъци като мярка за насърчаване на раждаемостта, отколкото солидарно преразпределение и преки социални плащания за деца. Сега уж се правят много неща за раждаемостта, а практически парите се усвояват предимно от безотговорни хора, които се препитават по този начин, а хората, които носят данъчното бреме са прекалено обременени, за да могат да си позволят две и повече деца.
2. Обществени нагласи спрямо майчинството и призванието на жената. Не трябва жената да се счита за "нереализирана", ако не ходи на работа, а стои вкъщи и си отглежда децата.
3. Обществени нагласи спрямо бащинството и призванието на бащата. Днес времената са модерни и масово се разпространяват ценности, които правят от мъжете всичко друго, освен добри бащи. Няма нищо лошо в това да работиш и да издържаш жена и деца. Да си "свободен" не означава да си безотговорен и егоист и да живееш само за себе си.
4. Икономически фактори - за постигането на истински устойчив демографски растеж трябва да имаме демографска структура, която да го позволява, а това означава, че един мъж трябва да печели достатъчно, за да издържа не само себе си, но също жена и деца. Преди държавите да са били социални това е било повсеместно явление. Сега, с това солидарно преразпределение, направиха така, че практически лишиха от възможност работещите хора от възможността да създават голямо семейство.
13.05.2010 07:48
13.05.2010 08:22
Две са унищожителните доктрини на нашите дни-еманципацията и либерализма,те ще ни видят сметката,защото сме лековерни,по лекото , по-мекото и хайде в киреча,така става то,като човек не внимава...Хайде и умната,май повече казах,отколкото трябва,но за добро е.
13.05.2010 08:25
* Високата смъртност сред тях - заради лошата хигиена и неправилното хранене много от децата им умират млади. Болести като хепатита ги морят непрекъснато.
* Средната продължителност на живота им е 30-40 години, докато при нас е 65.
* Емиграция към ЕС - да и те мигрират. България е бедна дори по техните критерии.
* Имиграция от ЕС - въпреки, че много българи напускат държавата ни - има и ще има чужденци които идват тук. Също така съществува и огромен поток от родни гастербайтери, които непрекъснато пътуват от и към Европа и "объркват" сметките.
quote]
Имаме много повече от 30 години, преди циганите да станат мнозинство, а именно:
* Високата смъртност сред тях - заради лошата хигиена и неправилното хранене много от децата им умират млади. Болести като хепатита ги морят непрекъснато.
* Средната продължителност на живота им е 30-40 години, докато при нас е 65.
* Емиграция към ЕС - да и те мигрират. България е бедна дори по техните критерии.
* Имиграция от ЕС - въпреки, че много българи напускат държавата ни - има и ще има чужденци които идват тук. Също така съществува и огромен поток от родни гастербайтери, които непрекъснато пътуват от и към Европа и "объркват" сметките.
Екстраполацията е коректна , ако факторите, влияещи върху процесите продължават да действат върху тях.
При първите два аргумента имаме ненужно изброяване - графиката е въз основа на тези данни - значи е коректна спрямо тях.
Емиграцията - не емигрират, а мигрират - запознайте се с процеса. Графиката отново е коректна.
Имиграциата ? - пренебрежима, повечето използват България за трамплин. Обаче е много смешно да смяташ ,че имиграцията запазва българския етнос. Не е мъдро да оборваш с факти, които работят в полза на опонента.
Сега от мен малко - според тези демографски темпове темпове населението ще бъде към 4,5 млн към 2050г.
Тежестта на отделните етноси си я преценете сами , като се сметне и факта ,че с все повече увеличаващата се циганска съставка прави съответно привлекателността да се върнеш , ако са гастарбайтер , нулева. Ако си етнически българин с чуждо гражданство също няма да ти се иска да се приобщиш, а си мисля, че и турскоговорящите ще емигрират - те все пак са работливи. И ако мароканските скакалци започнат да обират реколтата им, просто ще спрат да я произвеждат и ей я Турция къде е .
13.05.2010 08:36
meko kazano
13.05.2010 09:10
Ако сте съгласни дотук, нека погледнем българите в България. След 09.09.1944 г. комунистите забраниха религията, насърчиха урбанизацията, прекратиха скитането на циганите и създадоха цигански гета. Това се отрази най-много на българите, които сега са повече градско население, по-високо образовано, повечето атеисти, бедни и несигурни за бъдещето си, затова имаме ниска раждаемост. Положението при турците е подобно, но сред тях чисто селското население е повече, по-слабо образовани са и по-религиозни - значи малко по-висока раждаемост. А циганите са идеалните раждачи - необразовани, в гета, живеят днес за днес, любимци на комунистите като избиратели, затова и ги държат в това състояние и ги оставят почти само те да ползват макар и недостатъчните стимули за раждаемост в държавата. Какво да се прави - 1) да се изселят комунистите - няма как да стане, много са и не намаляват; 2) да се изселят циганите - няма кой да ги приеме; 3) да се даде на циганите път към чужбина - това става сега, но в чужбина се опариха и не ги искат; 4) да се ограничи насилствено раждаемостта на циганите - ЕС не дава; 5) да се стимулират българите за раждаемост чрез по-добри условия за работа и доходи - това е единствената възможност, но ПРЕЧАТ КОМУНИСТИТЕ.
13.05.2010 09:17
Така че нека не се лъжем, по раждаемост няма да ги бием. Макар че трябва да направим всички усилия в тази насока.
Но най-належащо е да ги образоваме, издигнем културата им, морала им. В противен случай бъдещето е обречено на увеличаваща се престъпност, несигурност, ескалация на взаимните конфликти и нетърпимост и т.н.
За истинска интеграция обаче можем да говорим единствено когато има смесени бракове, които да заличат границите... но при наличната пропаст в културно отношение това е много трудно.
13.05.2010 09:23
13.05.2010 09:24
13.05.2010 09:29
Да, ама не знам кибуци да има на друго място освен в Израел. В България, комунистите правиха обити в тази насока - ТКЗСтата и АПКтата какаво бяха. Ама се оказа, че червени неверници кибуц не правят.
13.05.2010 09:29
13.05.2010 09:30
13.05.2010 09:36
13.05.2010 09:37
Да, ама не знам кибуци да има на друго място освен в Израел. В България, комунистите правиха обити в тази насока - ТКЗСтата и АПКтата какаво бяха. Ама се оказа, че червени неверници кибуц не правят.
[B]ТКЗСтата и АПКтата? Какво общо имат с кибуците не разбрах. Последните са едни военизирани заградени селища, самоосигуряващи се в голяма степен. И заобиколени от многократно превъзхождащо ги туземно население. Ако имате друга рецепта - дайте.[/B]
13.05.2010 09:37
Ох, страшна работа сте тези с червения манталитет. Все на агитация и пропаганда ви избива. Довчера бяхта интернационалисти, съветолюбци (такива сте и днес) и какво ли още не, само не и патриоти. Сега почнахте да ни учите, че "патриотизъм" му е майката, вероятно съветски (вие друг не знаете). Пак плямпате за несправедливости, държавност и пр. А знаето много добре, със селското си тарикатство, че хората се размножават само там, където имат поминък, добри условия за живот и вяра - точно нещата, които унищожихте. Затова, сего господ ви наказва с циганско царство, та и нас с вас, защото ве оставихме да потрошите всичко.
13.05.2010 09:40
13.05.2010 09:42
13.05.2010 09:42
13.05.2010 09:42
13.05.2010 09:44
Да, ама не знам кибуци да има на друго място освен в Израел. В България, комунистите правиха обити в тази насока - ТКЗСтата и АПКтата какаво бяха. Ама се оказа, че червени неверници кибуц не правят.
[B]ТКЗСтата и АПКтата? Какво общо имат с кибуците не разбрах. Последните са едни военизирани заградени селища, самоосигуряващи се в голяма степен. И заобиколени от многократно превъзхождащо ги туземно население. Ако имате друга рецепта - дайте.[/B]
Нямам друга рецепта. За жалост. Освен - да се избият до крак червените, което няма да стане. Но, в интерес на истината, вие не описвате коректно кибуците. Както и да е. Не схванахте основната ми мисъл - евреите, които живеят в кибуци, са хора работливи, практични и, не знам дали ви се вярва, но аз знам това с точност, хора с духовни интереси - вярващи, с отношение по цивилизационните и особено културните въпроси, с отношение към човешкия талант и пр. Точно тези неща, в миналото доста присъщи на българите, та даже, донякъде и на българските цигани, бяха унищожени от комунизма, надявам се не безвъзвратно. Затова казвам, че в България не виждам как ще станат кибуците. Нека да не спорим за ТКЗС и АПК (не знам, дали изобщо знаете, какво беше това), но там, по замисъл, имаше елементи от кибуца и точне те не можаха да се осъществят в нашите български комунистически условия.
13.05.2010 09:44
13.05.2010 10:02
13.05.2010 10:07
иложат
13.05.2010 10:38
Ако не бяха те , щяха да се намерят други--както казах кандидати родоотстъпници В БГ повече от достатъчно. Като те гледам и ти би разрушил един военен завод за 10 000 $.
Добре е да имаш могъщи и можещи съюзници, но не е добре да изпълняваш волята им безкритично,без да си сигурен за намеренията им.Ако бяхме мъдри, щяхме да се учим от напредналите западни нации. Да се научим от тях на патриотизъм,ред, отговорност. В БГ доминират личностите, като теб, доволни да обвинят комунистите за всичко. Дотолкова им стига акъла. Комунизъм в БГ няма от 1989-та! Сегашната разруха е последствие на това , което наричат "демокрация"! Преди 1989-та не съм виждал жив демократ, както и сега не виждам комунисти! Комунизма го има в болни глави като твойта ! Повярвай ми, много свят съм видял!
13.05.2010 10:45
:(
Изчетох всички коментари, т.к. преди време писах, че тази общност ще генерира проблеми и то не малко, за които трябват решения сега, а не заравяне на главата в пясъка.
Ето линк за онези, които имат време за четене:
http://chara.blog.bg/politika/2009/12/16/romskoto-malcinstvo-problemi-s-proekciia-v-bydeshteto.455785
Само едно не проумявам. Защо 4/5 от коментарите са анонимни?!!
13.05.2010 10:57
13.05.2010 11:16
Под други специалисти сигурно разбираш такива, имащи опит с използването на Monsanto
13.05.2010 11:20
Току някой вземе да се притеснява дали ще оцелеем след десет, двайсет, петдесет или сто години. Разбира се, че ще оцелеем. Тези изказвания се правят без кръчмар. Нека изчакаме преброяването догодина. Само веднъж пуснаха по медиите обективно изказване на една професорка и колектив от демографския институт и след това отново пак старата отчайваща песен 'обречени сме'.
В това изследване специалистите заявяваха твърдо:
1) Демографската структура на населението остава като цяло НЕПРОМЕНЕНА. Да, намаляваме, но темповете са достатъчно бавни и ще трябват мноого повече от 50 години, за да 'изчезнем'.
2) Прословутият цигански въпрос си е чиста параноя. Да, циганите се множат и на циганка има 3 пъти повече деца (не 5, 6 или 8). ОБАЧЕ: детската смъртност при циганчетата е няколко пъти по-висока; продължителността на живота при циганите е близо 20 години по-малка; страдат много повече от болести; генетичният им материал се влошава и пр. и пр. Сметките всеки може да си направи. Извод: циганите не са сериозна демографска заплаха, те НЕ СЕ РАЗМНОЖАВАТ МНОГО ПО-БЪРЗО ОТ БЪЛГАРИТЕ. Разбира се, че социалните проблеми са налице, обезлюдяване на цели области, циганизация по райони, но пак повтарям- това са социални проблеми, а не демографски. Произлизат от това, че българите бягат в градовете или в чужбина и разбира се от липсата на държава, която да създаде нормални за живот условия в селата и малките градове. Да, българите трябва да раждат повече и да, българите трябва да се върнат от чужбина. Ако това се случи, няма да имаме никакви ядове. Но дори и да не стане в близките 70 години, няма да е фатално. Проблемът ни не са циганите, разберете го това. Проблемът е, че държавата не е наша и прави всичко, за да ни умори. Когато си вземем държавата, яко дим ще изчезне и 'демографската катастрофа'. А ако не си я вземем, е, тогава ще бъде все тая, нали
13.05.2010 11:24
На всички тези 'загрижени' учени, дето ни разправят, че аха да изчезнем, им кажете да си заврат дипломите, дето слънце не огрява. Или им е поръчано да всяват мрак, безнадеждност и примирение със злочестата съдба, или са просто малоумници.
Никъде не сме тръгнали да изчезваме! Не сме успели за последните 10 000 години, макар и преди много са ни го желаели- няма да изчезнем и сега. На други времето им е изтекло, та затова крякат.
Стига черногледство! Идва време за борба, а не за наведени глави, дето все чакат да се търкулнат и се озъртат плашливо откъде ще им дойде.
Ето скорошна новина от нюза:
Според данни от последното преброяване на населението през 2001 г. при ромската общност в България продължителността на живота е по-ниска в сравнение с останалото население.
Едва около 5% от ромите достигат пенсионна възраст.
Причина е лошото им здравословно състояние.
Затова неслучайно здравеопазването е един от приоритетите в утвърдената днес от Министерския съвет Рамкова програма за интегриране на ромите в българското общество (2010-2020).
'Неслучайно'....
Мислете!
Хайде ако обичаш престани да говориш глупости! Слез на земята малко и виж как реално стоят нещата! От къде ги измисли тия 300лв бе? Хората да не взимат хиляди??? И тук не говорим да следват висше, а ОСНОВНО образование до 8ми клас!!! После плачат, че нямали пари, еми ако знаеха поне да пишат и да четат, може би щеше да има работа и за тях, а не само да ми дебнат чаната в транспорта!!! В коя нормална държава хората си отиват на вилата и заварват празна къща, ошушкана и оставена на голи стени? Хайде престанете да ги защитавате! Да не говорим за хигиената им! А защо когато се кача в тролея контрольора ги пропуска АААА? Те също са длъжни да си дупчат билети, нали??? Нали са бъгари - защо не си плащат сметките и данъците, така както прави всеки редови гражданин? И на тях не им спират тока, а виж аз ако закъснея с един ден ми резват кабела!!!
13.05.2010 11:59
Вътрешната миграция продължава и води до по-големи регионални диспропорции. През 2001 г. градското население е 69%, ако се следват досегашните тенденции, догодина ще е 72-73%. Над 3 млн. българи живеят или работят в София, Пловдив, Варна и Бургас.
Проучванията на Evrostat показват, че към средата на ХХI век България ще загуби 35% от населението си.
При променящото се съотношение Българи и други етноси (роми, турци и останали), излиза че след 40 години е възможно на територията на България да останат по-малко от 3.5 милиона българи всички живеещи в София, Пловдив, Варна и Бургас. Това е положителния сценарий. При негативния, ще останат няколко хиялди българи, като американските индианци, живеещи в гета.
Останалото пустеещи земи.
Добрата новина е че по новите магистрали които сегашното правителство ще построи няма да има почти движение. И ще са вечни.
13.05.2010 12:13
От друга страна съм съгласна, че голяма част от циганетата не оцеляват до 10тата си възраст, а аз циганин на 60 не съм видяла. Така че, заплаха за България няма, поне в близките 50 години.
И пак казвам - българки, вземете правилното решение! Децата са нещо прекрасно (макар че като вреснат, ми иде да ги удуша), така че действайте смело! На българите няма какво да кажа - те си знаят работата.
Има само 1 маааалко проблемче - за моя искрена жалост, държавата ни 5 пари не чини...
13.05.2010 12:16
13.05.2010 12:47
Българите хиляди години не сме изчезнали, 5 века по турско не сме изчезнали, няма да изчезнем и сега. В демографското развитие на всяка страна има цикличност - спад, и после растеж. Без паника хора. Циганите правят деца, защото имат изгода от това. Ако ние им променим модела и те нямат изгода да правят деца, ще спрат да правят. Капиш?
Та за тях и тямподобните - поста е именно за липсата на държава , а циганите и демографията са следствието.
С подобряването на средата на циганите ще им се вдигне и продължителността на живота.
Ток - не плащат, също вода и парно. Не работят. От какво да се амортизират?
Ни били виждали дърти цигани? Още малко и единия милион тяхна популация няма да го забележите.
Поста не кара никого да си навежда главата , а да я изправят , за да погледнат истината , и след като се види - да се действа.
За демографските ни проблеми не се пише от вчера - само слепите и глухите го разбраха едва сега.
13.05.2010 13:28
Ладо, не всеки има регистрация в блог.бг и не всеки е длъжен да има, но щом има какво да каже, не е зле да коментира, нали? Ще се представя- казвам се Мартин, убеден съм, че българите са коренното население на Балканския полуостров, развивали са културата и бита си НЕПРЕКЪСНАТО от 'неолита' насам (това са поне 10 000 години, можем ли въобще да си го представим даже!!), през годините са били наричани 'най-многобройния народ след индийците' (Херодот), разнесли са култура, познания и... генетичен материал из цяла Евразия, някои от тях (Кан Аспарух Освободител например) са се върнали обратно в Прародината си и са помогнали на братята си да се отърсят от римско господство, за да се даде началото на поредното българско Царство.
И сега някакви си 'учени' и шефове на МВРО тръбят как сме щели да изчезнем. Освен историческите и емоционалните причини тези да са твърде далеч от истината, представих и прости, логични доказателства, че това просто няма как да е истина, защото циганите не се размножават много по-бързо от нас. И циганите не са един милион, а 4.6% от населението, както цитира авторът на статията. Сам сметни колко е 4.6% от 7.8 милиона. Затова призовах- да изчакаме преброяването догодина и тогава да правим изводите. Отсега ти казвам- процентът на цигани през 2011 няма да бъде по-висок от 6, просто е невъзможно поради представените от мен факти.
А българите вече започнаха да се връщат от чужбина- процес, който ще се засилва със прогресивната дегенерация на капиталистическия свят, наричана засега 'световна криза'.
Не разбирам гнева ти към мен- не ти ли харесва да чуеш едно реалистично мнение, което се противопоставя аргументирано на унинието...?
И разбира се, че трябва да действаме. Но отчаянието и нихилизмът тип 'тая държава си е ***ла майката' не предразполагат към действие...
Желая ти здраве, бодрост и оптимизъм. Борбата сега започва и ние с теб сме от един отбор...
13.05.2010 13:45
Аз лично с децата си, приятелите ми, близките ми, никъде няма да ходим, нито да чезнем- съветвам и всички останали българи да постъпят така и да се настроят за борба, защото идат тежки изпитания и повярвайте ми, циганите съвсем не са част от тези изпитания.
Кураж! И въпреки всичко България ще пребъде!
С нами Богъ!
Апропо - да се опитаме да преброим мароканските скакалци в Петричко? Няма да можем. Обезлюдяването на селото е ужасен дисбаланс - струпването в мегаполиси - също. Според психолозите максималният брой, допустим за населението на град е 50 000 - за да няма извращения ...
Посочването на проблем не е нихилизъм - нихилизмът е нещо съвсем друго.
Преди да се лекува - трябва диагностика . Друг е въпросът дали ще е обективна.
Прав си - от един отбор сме!
13.05.2010 13:59
Поздрави за всички българи! http://www.youtube.com/watch?v=SiYFHE3eDD8
Ще начерним лицата си, ако трябва, и пак ще оцелеем. Важното е душите ни да останат БЕЛИ. Лице се мие, но черните си сърца душманите никога няма да измият.
13.05.2010 14:05
Апропо - да се опитаме да преброим мароканските скакалци в Петричко? Няма да можем. Обезлюдяването на селото е ужасен дисбаланс - струпването в мегаполиси - също. Според психолозите максималният брой, допустим за населението на град е 50 000 - за да няма извращения ...
Посочването на проблем не е нихилизъм - нихилизмът е нещо съвсем друго.
Преди да се лекува - трябва диагностика . Друг е въпросът дали ще е обективна.
Прав си - от един отбор сме!
Въобще не си ме засегнал даже.
Съгласен съм с всичко, което казваш. И най-вече за обективната диагностика.
Поздрави!
Мартин
13.05.2010 15:25
13.05.2010 15:51
Проблема не е в тях.
Проблема е в това, че българите имаме рекордно ниска раждаемост, висока смъртност и силна емиграция на младите и техните деца.
13.05.2010 22:00
13.05.2010 22:07
14.05.2010 20:27
Ако на 25 год.(средна възраст,на която студентите завършват ВУЗ-ове)всеки почне работа по специалността,за която е учил и взема заплатата,определена от положеният труд,а не от годините,които е работил на даденото място,ще има достатъчно средства да се забавлява,да плаща сметки(на половина),да издържа ДЕТЕ(на половина),да си купи кола,след време,апартамент/къща(ако няма).Казвам половината ,ЗАЩОТО: деца се правят от 2ма човека,изхранват се от тези двама човека и както виждаме от нашите любими модели на подражание-западняците,не е задължително да бъдат гледани от 2ма души,даже и от един!
След свършването на кърмата на майката е абсолютно нормално детето да се остави на грижите на детегледачка,а майката,ако желае(разбира се) и се налага, да продължи да работи-нормална работа с заплащане,достойно за работата,извършена,а не за годините стаж на това работно място.Ако това се случва с 50% от българските семейства защо да нямаме по 3 деца?!
НО,такива заплати все още никой българин няма...Заплати,определени от работата,която вършиш,от полезността ти на този пост,а не от това колко години работиш в дадена фирма/компания/т.н.,НЯМА!
Мъжете са нещастни,не мислят за Любов,по-скоро за задоволяване на нуждите,защото,ако помислят ще трябват доста пари.Ако има хора,които мислят за любов,за деца не се говори...за това-рано е още-няма пари,няма сигурност.Другата част-правят дете-1-2(за повече няма..)
Жените са нещастни,няма мъж,който да има пари.Ако имат свои собствени пари,с които да издържат деца и някой мъж..това още не е навлязло толкова тука и е недупостимо за повечето мъже(и жени).
Жалка гледка сме.Мизерията сред циганите,която ни яде данъците;липсата на какъвто и да е контрол при раздаването на детски помощи(когато даваш пари на някого,виждаш ПОПРИНЦИП за какво се харчат,в България-пари много-не е нужно това);безработицата;предразсъдъците и огромна доза ГОРДОСТ..бавно ни убиват бъдещите потенциални дечица...
14.05.2010 21:24
НО защо от Атака и ВМРО мълчат ?!
Да се премахне веднага фашисткия праг от 350 лв. БРУТО, с който са спрени детските на над 500 000 етнически българчета. И българската раждаемост веднага ще се увеличи.
НО защо от Атака и ВМРО мълчат ?!
Властта е в продажници, които няма да променят системата.
Решението е ВЗЕМАНЕ НА ВЛАСТТА от всички аборигени /без неграмотните/ - промяна на системата - управление под контрол на аборигените - спасение на същите.
Власт се взема с БУНТ - мирен, но всенароден. Не със умни приказки до мутри и милиционери.
Бунт се прави от много хора.
Ами да се свързваме за общи действия при общи искания и да станем народ.
Пряка власт - на гражданите - с всички възможни права във всички власти, вкл. медиите - преди всякакви партии, лидери, овчари, командири и пожарникари. "Шапки" ще си изберем после - след като станем господари в дома си.
ПП Поотделно се спасява задник, но не и Родина. http://edname4ta.dir.bg
18.05.2010 18:47
Също така съм и омерзен от намека да се задължат семействата да имат три деца. Става дума за хора, а не за зайци. Не може такова рязко посегателство над човешките права. Не може децата да се гледат на бройка. Ако цената за оцеляване е да се дехуманизираме - не си струва!
09.10.2010 11:02
29.01.2012 06:28
05.03.2012 12:03
«Річ Харвест» в перекладі означає «щедрий урожай». Так ми вирішили назвати нашу компанію, бо саме щедрий урожай є запорукою благополуччя як сільськогосподарських підприємств і фермерів, так і держави.
Продаж пестицидів в Україні: «Річ Харвест» є партнером, а також ексклюзивним представником ТОВ «Франдеса» - виробника засобів захисту рослин в Республіці Білорусія. Завод «Франдеса» побудовано з дотриманням усіх необхідних сучасних вимог по забезпеченню високої ефективності препаратів і екологічної безпеки. Сучасне обладнання дозволяє виробляти різні препаративні форми пестицидів: концентрати емульсій, концентрати суспензій, водні розчини і водорозчинні концентрати.
<a href=http://richharvest.com.ua/pesticides/herbicides/>техніка безпеки з гербіцидами</a>
<a href=http://richharvest.com.ua/ru/catalog/rangoli/herbicides/>ранголи гербециды</a>
<a href=http://richharvest.com.ua/ru/catalog/rangoli/herbicides/galeas/>галеас препарат</a>
<a href=http://richharvest.com.ua/ru/catalog/rangoli/>ранголи украина</a>
20.10.2012 01:34
20.10.2012 06:50
20.10.2012 07:28
20.10.2012 08:08
20.10.2012 15:43
21.10.2012 01:41
22.10.2012 02:20
22.10.2012 03:02
22.10.2012 08:28
24.10.2012 06:44
24.10.2012 15:37
25.10.2012 00:06
26.10.2012 01:08
2. Дипчиков - Skellig's stories
3. Безпризванний /social media and SEO/
4. Иван Стамболов
5. Екстремни центристи
6. Иво Инджев
7. Сайтът на Пловдив
8. Longanlon
9. Десни връзки
10. Истинската българска история
11. Julian Williams
12. Лъчезар Томов
13. Д-р Тони Филипов
14. Весела Йорданова
15. Александър Божков