Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2009 00:08 - "Изпрати това съобщение на 231 абоната иначе..."
Автор: tirith Категория: Забавление   
Прочетен: 4212 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 21.11.2009 18:26


Колко познато. Разпространяван предимно от млади духовити тийнейджърки, този спам вид спам е доста изнервящ. До скоро беше много популярен в skype, но явно не можеш да се отървеш така лесно от тази чума където и да е в Интернет пространството. Така и наскоро навлезе и в иначе добронамерения facebook. Под благовидния вид на това да ти дава съвети и щастие всъщност се крие зла прокоба! Всеки такъв спам завършва със зловещото:

"Изпрати това съобщение на 231 абоната иначе..."
- ще имаш 7 години нещастна любов
- ще останеш без пари и гаджето ще те напусне
- неприятно ще те изненадат в тъмна горича група загорели потни негри
- ...

И поради тази причина много от вас заклеймяват този спам и не го препращат. Но ще ви кажа едно - много бъркате колеги. Как може да громите така незаслужено този тип спам.

Аз и аз бях като вас - скептик, но за всеки случай изпращах на посочения брой хора съобщението.
Обаче един път получих такова съобщение, което трябваше да го пратя на 345 човека. Мен ме домързя и го пратих само на 298. И да знаете 3 дни след това какво стана!!! Нападнаха ме група гноми, косата ми окапа, световната финансова криза дойде и ми съсипа бизнеса с недвижими имоти в Дубай, а и трябваше да затворя 2-3 петролни кладенеца заради спада в цената.
На всичкото отгоре жена ми избяга с трите деца във Венецуела и там е специално пазена от армията на Уго Чавес от мръсни капиталисти като мен. Отделно от това майките на още 4 незаконни деца вкупом решиха да избягат от страната и да си правят кибуц в Израел. За капак на всичко тоалетната в къщи се развали, а като викнах водопроводчик той не разбираше и дума български или английски, а бълбукаше нещо на полски. От неразбирателството ни произтече теч от канализацията, който наводни първия етаж с фекалиите на квартала, съсипа персийските килими и на всичкото отгоре удави любимата ми персийска котка.
С времето проклятието на фейсбук спама поотслаби и сега се състои единсвено в това, че над мен непрекъснато върви един валежен облак, заради който постоянно трябва да си нося чадър, а най-гадното е че дори и като бях в Сахара не видях слънце, защото той си беше пак над мен.

Та за това господа и дами - внимавайте със спама и правете каквото той ви казва иначе...

image



Тагове:   Skype,   спам,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Пич имам същия проблем!Не мога да се ...
21.11.2009 17:08
Пич имам същия проблем!Не мога да се отърва вече година и половина!?Имаш ли някакво предложение или решение? (Лека поправка "в Венецуела" а?)
цитирай
2. tirith - -
21.11.2009 18:30
Решението е да обсипваш със страховити закани за вендета всеки, който ти изпрати такова нещо.
Така като ги обработиш един по един желаещите да ти спамят ще намалеят или ще изчезнат въобще. А също така е излишно да споменавам, че не трябва да ги препращащ.
P.S. Благодаря за "в"-то.
цитирай
3. анонимен - Благодаря за съвета!Наистина ми ...
03.12.2009 11:59
Благодаря за съвета!Наистина ми помогна!Вече от три дни насам хората се страхуват да ми пишат, дори ме молят аз да не им пиша!!!
цитирай
4. анонимен - ubiec...
05.12.2009 01:15
ubiec si ei :)))) nqma vtori takuv kato si doide6 v bg da ne zabrai6 za bat jorko :D:))))))) ;)
P.S. Maluk Bunardjik :D:D:D
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tirith
Категория: Политика
Прочетен: 2054218
Постинги: 134
Коментари: 1957
Гласове: 2181
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031