Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2010 19:58 - Блог на една годинка
Автор: tirith Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3945 Коментари: 4 Гласове:
7

Последна промяна: 08.03.2010 21:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди година започнах този блог.
Тогава много неща бяха различни - бях в България, бях още ученик, много неща още не се бяха случили.

Понеже до сега /08.032010/ на мястото на този параграф, който пиша имаше неточна информация, ще допълня малко след като ми припомниха точно как стана работата:

Значи знаех си аз че има хора, които имат блогове, но не ме вълнуваха много.
Христо /приятел от училище, 5 години седял на чина до мен, и поради този факт дълбоко увреден психически/ си беше направил нещо като блог в Myspace. Постна там две неща, прати ми ги и аз след като се залях от смях и паднах няколко пъти от стола реших и аз да направя блог.
Както той /Ицо/ любезно ми припомни днес, първоначалната идея ми беше да си слагам вътре разни разкази и исках да започна поредица истории - "Храброто ОЧО".
Каква я мислихме каква стана.
Почнеш ли веднъж с политика и край няма.

Първата блогърска година премина бързо. Естествено сега като си прочитам ранните статии и се смея на стила си, на пламенните политически пристастия и въобще на всичко.
Не че сега е много по-различно. Но все пак май има малко подобрение
.

След някоя и друга година нещата ми може и да стават за четене.
Има време. Ще раста с блога, а той за сега е едва на годинка - неуверено проходил и проговорил - все още не достатъчно убедително.

А ето и първият ми пост, оригинално озаглавен "Първи":

06.03.2009 23:33 -
Първи
http://tirith.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/06/pyrvi.300519

В него след известни словоизлияния се извинявам "за всичките си правописни, смислови, граматически и всякакви други грешки за напред. В свое оправдание ще кажа, че за първият срок по Българси Език имам Добър 4, което оправдава в някаква степен невежото ми боравене с езика."

За радост на читателите /най-вече моя всъщност/ мога да ви успокоя, че годишната ми оценка беше петица. С която прекъснах дългата редица от литературни шестици.
Но нали за това е 12-и клас - за експериментиране.

За следващата година извинението ми от "Първи" важи все още с пълна сила.
Също така се извинявам и за всякакви неаворски текстове, които публикувам.
Правя го от време на време по две основни причини:
1. Текста много ми е харесал и съм искал да го предам на много хора в оригинал.
2. Мързяло ме е да прераказвам и да разсъждавам върху текста писмено.

В свое оправдание ще кажа, че винаги посочвам източниците.

Благодаря на верните ми читатели, които редовно пропиляват ценното си време в четене на глупостите ми.


Тагове:   България,   блог,


Гласувай:
7



1. panazea - Честита годинка!
06.03.2010 22:12
Бъди здрав и щастлив!
Важен е духът !
:))
цитирай
2. анонимен - Аз съм този прословут Ицондър!Да ви ...
09.03.2010 10:32
Аз съм този прословут Ицондър!Да ви кажа, че когато спря с разказите се отказах от посещенията тук, но след това с объждане на политически въпроси (по-скоро той ми обясни за каакво иде реч в парламента) се запалих и почнах да следя блога!Обикновено се появявам като анонимен за да не ме разпознаете ;)
цитирай
3. panazea - Харесва ми твоя блог!
11.03.2010 18:21
Между впрочем , аз чета между редовете и не се влияя от правописни грешки!
Късмет!
цитирай
4. анонимен - Добронамерено пожелание
15.03.2010 13:47
За правописни,граматически и технически грешки всеки разумен човек би те разбрал и извинил.Но за опита ти за политически разсъждения/в никакъв случай не бих казал анализи/ едно извинение предпоставя осъзнаване на необходимоста да поработиш над себе си.Преди да седнеш да пишеш, ако не искаш да те идентифицират с тези които отричаш, задължително се изисква да придобиеш голям обем знание за обществено-политическите процеси и най-вече да освободиш съзнанието си от политически пристрастия.Свободното от политически пристрастия съзнание вижда и разбира по-ясно и по-обективно.Другото е превръщане на нета в съвременен вариант на някогашната българска кръчма.Младоста е импулсивна, но живота не е само това което се вижда на повърхността и в повечето случаи това което мислиме че знаеме не е нищо повече от внушени заблуди в резултат на целенасочени манипулации.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tirith
Категория: Политика
Прочетен: 2062990
Постинги: 134
Коментари: 1957
Гласове: 2181
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930