Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2009 22:43 - XY
Автор: tirith Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1203 Коментари: 0 Гласове:
0



Не гледайте заглавието - няма почти нищо общо с поста, който следва. Та да си минем на темата:

Гледам че от няколко дена нищо не съм писал. И не седи добре така. За това и си помислих - трябва да напиша нещо. Ама ми се спи и ще лягам. И трябва да е неещо кратко. Трябва да е кратко, защото в момента даже не съм седнал - на стола пред компютъра има чанти и други такива работи, които няма и да си направя труда да преместя. 

Също така днес четох /не съм ги прочел още обаче/ две книги на Тери Пратчет - готварската книга на леля Ог и "Господари и Господарки". Готварската книга е доста забавна и е в типичния за Пратчет стил, като особено много ми допадна банановата супа, която впрочем мисля да си сготвя утре. "Господарите" също заслужава внимание. Както всяка пратчетова книга за света на диска започва объркано и от първите 30-40 страници може да си правиш амо догадки какво ще следва и кой ще се появи. Интригуващо с една дума.

И тук е мястото да обявя края на този пост и да изключа най-после компютъра, за да не пиша повече и по този начин да губя времето на случайно заблудения блогър, нещастно попаднал и изгубил си времето точно на този ми пост.

Този пост впрочем трябваше да бъде кратък. Е, не стана. Поне относително. И забелязахте ли запетайката след Е-то. Изречението изглежда много по-добре с нея. По интелигентно сякаш. А всъщност само графично погледнато гали окото. 

Благодаря за вниманието.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tirith
Категория: Политика
Прочетен: 2054196
Постинги: 134
Коментари: 1957
Гласове: 2181
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031